DenBolle's hok

Semi Realtime

Tip : afbeeldingen staan verkleind op de site. Klik erop om ze vergroot weer te geven.
scheidslijn Think! scheidslijn

kijk ook eens hier:

scheidslijnThink! scheidslijnThink! scheidslijnMAG - Motorrijders Actie Groep scheidslijnBoshuizen motorservice raalte scheidslijnLimes ICT scheidslijn

Rijbewijs


Email de link en een deel van het artikel 'Rijbewijs' naar een bekende.

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...

5 commentaren op: Rijbewijs

  • anoniem

    hoe blond was betreffende “collega”?
    verklaart in elk geval je tierade na mijn verhaal over door aliens ontvoerde files… 🙂

  • She

    Het kost in ieder geval een hoop geld: http://www.telegraaf.nl/binnenland/11663520/__Geld_weg_door__ict-onkunde__.html
    Ik vind trouwens niet dat het iets met blond te maken heeft, meer met beleid. En degenen die daarin adviseren.

  • Richy

    @She:
    Hoezo dan?? Is de ICT afdeling verantwoordelijk voor het gegeven dat deze gebruikster zelf niet (logisch) na kan denken dan?
    Zij kan beter gedwongen worden om al haar ICT gerelateerde attributen per ommegaande in te leveren en in ruil een bloknoot met een pen terugkrijgen.

  • She

    In dit bizarre geval heb je misschien gelijk Richy, maar in veel gevallen kun je niet klakkeloos van gebruikers verwachten dat ze jouw vak beheersen. Of ken jij het Nederlands Wetboek uit je hoofd?

  • @richy de ICT afdeling is bij uitstek de partij die gebreken in de kennis van de organisatie signaleren kan en moet. En zij zullen de beleidsmakers moeten adviseren wat daarmee gebeuren moet. Daarom geeft denbolle dus ook die instructies.
    Een succesvolle ICT afdeling valt of staat bij communicatie naar de gebruikers toe. Opvoeden en africhten, helaas. Want die meuk die we overal neerpoten is voor hun. En ja je hebt er gevallen tussen die hopeloos lijken, maar ook zij moeten hun werk kunnen doen. En das frustrerend, wordt je moedeloos van, maar het zal blijven gebeuren en deskundig je er maar beter wat aan doen.

    Dus… Beleid en opleidingen. En dan hou je nog stommiteiten.

    Het zelf corrigerend vermogen van gebruikers onderling is soms ook leuk. Een gebruiker belt naar de helpdesk, alles wat er getypt word is doorspekt met de letter Z. En in de achtergrond hoor je een collega roepen: er ligt een multomap op je keyboard, lul! Mogen wij niet zeggen, maar het lachsalvo zei genoeg denk ik.