DenBolle's hok

Semi Realtime

Tip : afbeeldingen staan verkleind op de site. Klik erop om ze vergroot weer te geven.
scheidslijn Think! scheidslijn

kijk ook eens hier:

scheidslijnThink! scheidslijnThink! scheidslijnMAG - Motorrijders Actie Groep scheidslijnBoshuizen motorservice raalte scheidslijnLimes ICT scheidslijn

Plok


Email de link en een deel van het artikel 'Plok' naar een bekende.

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...

5 commentaren op: Plok

  • She

    Lekker retro 🙂
    Ik vind je NEE/NEE banner leuk, maar waar zit nou de LIKE-knop? (Mwaha)

  • Liisa

    Ah… maar deze is wel lief hoor. Ook al staat hij stil. Plok is dan mannelijk denk ik?

  • Zeg, je vergeet het een en ander… 🙂

    Zacht zoevend nemen twee motoren, een witte Guzzi (plok) en een zwarte virago (Braab!, lekke uitlaat, nog steeds 🙂 ), in keurige formatie de afrit in centrum zwolle. Beide bestuurders opgetogen, zo vlak na het begeerde paiertje gescoord te hebben was de snelweg nog een ‘ leuk iets’. De motoren soepel omgooiend in de bochten op de afrit gebeurt er iets. Ringleader constateert dat de formatie verbroken wordt. Het gas resoluut loslatend wordt Braab weer ingehaald door Plok, zonder het karakteristieke motorgeluid, maar met een ander, evenzo karakteristiek geluid. Het door de helm gedempte “GodgloeiendeGloeiendeGloeiende” komt boven de lekke uitlaat van Braab uit en de felle rode kop steekt mooi af tegen de omlijstende helm.

    Plok vond het niet leuk dat je zomaar het gas dicht gooide en het starten op de motor resulteerde in zwarte slipsporen. Het gebruik van de startmotor, al rijdende, leverde een vrolijk gierend gejoel op. Wat had die motor toch een plezier! Ja dat waren nog eens tijden!

  • Anne

    Mis het wel. Snik Snik Snik

  • Gerard

    Het begin is al helemaal verkeerd Den Bolle!!
    Wie noemt zijn motor nu Plok… Ik zou dan ook protesteren.
    Maar eerlijk is eerlijk, zo onbetrouwbaar als de pest. Ligt aan de bekabeling. Het is nog net geen speelgoed- electronica. Ik pak gewoon mijn Shadow 1100c uit ’86 met slechts 163.000 mls op de tellert. Dat is starten en rijden maar. 1 jaar ouder dan Plok en gaat gewoon naamloos door het leven. nou ja, niet helemaal naamloos. Gewoon De’86er. Dat is voor het gemak, omdat er ook nog een Shadow 1100c1 uit 92 is. Maar dat is mijn ‘onthaastfiets’. Die trekt langzamer op, heeft maar 4 versnellingen, top ligt 50 km lager, 1 remschijf in het voorwiel, dus minder met remmen en lager bij de grond, dus regelmatig vonken trekkend de bochten door.