Kijk ook eens hier:

scheidslijnThink!scheidslijnThink!scheidslijnMAG - Motorrijders Actie GroepscheidslijnBoshuizen motorservice lemelerveldscheidslijnONeDay Reclame - EdescheidslijnLimes ICTscheidslijn

Wachten voor professionals.

ik raak het gedetailleerde contact met de jongens en hun werkzaamheden kwijt.
We hebben bij de ingang van onze werkruimte een soort van L-vormige balie. Aan de ene poot van de L staan we gebruikers te woord, en de andere poot is een soort afleg kast waar gerepareerde machines, onderdelen etc. klaar liggen om opgehaald te worden.
Op het kruisje van de L staan twee monitoren waarmee we ons en de gebruikers van info voorzien. De schermen zijn op één pc aangesloten, zodat we aan beide kanten van de poot van de L – naar het scherm kunnen kijken.

Die pc moet i.v.m. een printerwissel worden herstart en ik zit op het scherm te wachten tot ik het inlog scherm zie. En dat duurt even, maar da’s niet zo gek, want die machine staat dag en nacht aan, dus zal wel even kunnen duren. Maar na een zes, zeven minuten duurt het me te lang en ik schakel de pc hard uit. Nog eens.. en weer wachten, ik zie de de achtergrond opkomen en besluit nog wat geduld te hebben. En dat geduld duurt even, vijf minuten, 10 minuten, en ondertussen sta ik een gebruiker te woord. Inwendig vervloek ik de windowsomgeving en alle updates die voor dit soort idiote vertragingen zorgen.

Dan komt één van de jongens binnen en die schiet ik aan “Duurt dat opstarten van de balie pc altijd zo lang? ” wijzend op het kale scherm met alleen de achtergrond.
Neeh, dat zou best snel moeten gaan” zegt ie zonder met z’n ogen te knipperen. “Maar het scheelt echt een hoop als je op het goede scherm kijkt.. ” en draait het andere scherm naar me toe waarop al een hele tijd een inlogprompt staat. Hij heeft in elk geval het fatsoen om pas achter z’n bureau me keihard uit te lachen..

Geef je commentaar: