Struikrover 2.0



Email de link en een deel van het artikel Struikrover 2.0' naar een bekende.

* Required Field






Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.



Separate multiple entries with a comma. Maximum 5 entries.


E-Mail Image Verification

Loading ... Loading ...

2 commentaren op Struikrover 2.0

  • FF

    En ik altijd maar denken dat je in NL alleen van achteren geflitst mocht worden.
    A) tegen verblinding
    B) gelijkheidsbeginsel, motoren hebben geen kentekenplaat aan de voorkant.

    • Verblinding speelt sinds de IR flitsers niet meer, en het gelijkheidsbeginsel is losgelaten, ze moeten 600.000.000 eypo (op jaar basis) compenseren.. Ze flitsen alles wat los en vast zit.

      Het enige waar een foto aan moet voldoen is één voertuig, leesbare kenteken plaat, en indien mogelijk een voertuig identificatie (dus geen kenteken plaat van een motor op een auto, of een plaat van een simca (kent u die nog lezers) op een opel.) Voor de rest maakt het ze niet uit.
      Om te kunnen fotograferen zijn er wat richtlijnen (niet voor een bocht, onder een hoek van zoveel graden t.o.v. de weg-as etc.) en daar gaat dit kastje wat mank. Die betonnen plaat (waarop alles gefixeerd staat) moet dus gebruikt worden voor het uitlijnen. En de plek waar hij nu stond was in een bocht, met palen die de radar blokken voor verkeer van één kant. Het gaat om een test dus of ie succesvol is….

Geef je commentaar: